מורשה דייהטסו וסנגיונג > מוסך מורשה סנגיונג

כיצרן מוביל של כלי רכב ספורט (SUV) וכלי רכב פנאי RV ענקית הרכב סאנגיונג מובילה היום את יצור מוצרי הפרמיום בשוק ה.4X4
נוסדה בשנת 1954, סאנגיונג מייצרת מכוניות במשך יותר מחמישה עשורים. זה התחיל כעסק של כלי רכב מסחריים, כגון משאיות, אוטובוסים וכלי רכב למטרה מיוחדת כמו מערבלים ומשאיות חסינות אש.

בשנת 1986כאשר קבוצת סאנגיונג מוטורי רכשה את חברת קווהא מוטורס התמחתה סאנגיונג בייצור ג'יפים עם המותג קורנדו והחלה לפתח השקעה מלאה בייצור מכוניות. בשנת 1988, פיתחה רכב שטח קומפקטי ממשפחת קורנדו בעל הנעה של 4X4 אשר היה רכב השטח הראשון מתוצרת קוריאה, והכריזה על פתיחת עידןSUV (sports utility vehicles) מאז היא ביססה את המוניטין שלה על חדשנות, מנהיגות, ואיכות בתחום SUV בקוריאה ובעולם.
 
בתחילת שנות התשעים, השקיעה חברת מרצדס בנץ AG השקעות הון מאסיביות בסאנגיונג במטרה להקים ברית אסטרטגית בעלת שיתוף פעולה של טכנולוגיה, ניהול והפצה. השיטוף הטכני עם מרצדס הניב יצור של רכב מסחרי קל (91), רכב עם מנועי דיזל (93), וגם מכוניות פאר (93). באמצעות החידושים והניהול הטכני שצמח בעקבות שיתוף פעולה זה. נפתחה לסאנגיונג בפעם הראשונה האפשרות לפתח כלי רכב בעלי טכנולוגיות מתקדמות ולהתחרות איתם בשווקים הגלובליים.
 
בשנת 1993, השיקה סאנגיונג את מוסו, רכב שטח עם עיצוב ייחודי בעל ביצועים מעולים. בשנת 1994, כאשר נחנך מפעל המנועים בצ'נגוון החלה סאנגיונג לראשונה לייצר מנועים משלה. בשנת 1995, לאחר 3 שנות פיתוח משותף עם מרצדס בנץ, הושקה איסתנה הידועה גם בשם( MB100), רכב מסחרי קל. ושנה לאחר מכן הושקה הקורנדו החדשה.

בשנת 1997 עם השקת מכונית היוקרה`` the Chairman'' סאנגיונג ביססה את נוכחותה בשלושת המגזרים העיקריים של שוק הרכב עם מכוניות הנוסעים שלה, כלי הרכב הספורטיביים וכלי הרכב לשעות הפנאי.

בשלהי שנת 1997 כמו כל החברות הקוריאניות עברה סאנגיונג בחינה קשה לעוצמתה על ידי המשבר הכלכלי שהשפיע על כל מדינות אסיה,בעקבות מצב זה התמזגה סאנגיונג בשנת 1998 עם קבוצת דייהו. אולם בשנת 2000 אחרי חלוף המשבר הכלכלי, נפרדה מקבוצת דייהו, וביססה עצמה שוב כיצרנית רכב עצמאית.

מאז יזמה סאנגיונג תוכניות לשינוי מבני בחברה והשיקה קמפיין ניהול חדש הכולל שיפור עיצוב ופיתוח היכולות, בנייה מחדש של רשתות מכירות revamping ולאחר המכירה תוכניות שירות.

המאמצים נשאו פירות מהר. לאחר השקת הרקסטון בשנת 2001, מכונית ששילבה סטיילינג מודרני מעודן יחד עם קידמה טכנולוגית הביאה סאנגיונג חיים חדשים לשוק הקוריאני. בסוף 2003, היא השיקה את מכונית היוקרה ''New Chairman'', וגם את הרקסטון החדשה בעלת מנוע 2.7 L דיזל. יתר על כן, במאי 2004, הציגה סאנגיונג רכבי MPV חדשניים, Rodius / Stavic. כלי רכב אלה עם סגנון מעולה וביצועים מעולים יצרו ביקוש גדול בקרב הלקוחות והובילו לסיום תוכניות הארגון מחדש של החברה בשנת 2005.

המאמץ לפיתוח כלי רכב מובילים בשוק הובילו ליצור הקריון והאקטיון בשנת 2005, וגם את האקטיון ספורט בשנת 2006.

בשנת 2007, הכריזה סאנגיונג על חזון מוטורי חזון חדש, של חברת רכב גלובלית המסייעת ליצירת רמת חיים גבוהה וערכית ובעלת תכנון ואסטרטגיה לטווח ארוך.

נכון לעכשיו,סאנגיונג פועלת להקים בריתות אסטרטגיות עם שותפים עסקיים בחו"ל כדי לחדור לשווקים בינלאומיים נוספים בעזרת השקעות הון חדש.סאנגיונג עושה השקעה רציפה בשדרוג מוצרים קיימים ופיתוח מוצרים חדשים.

לסאנגיונג מוטורי מצפה עתיד מזהיר, לספק את כל כלי הרכב, אשר הלקוחות רוצים בחיי היומיום, העבודה והפנאי.
כחלק מתוכניתה לשיווק גלובלי חברת סאנגיונג בוחרת רק במוסכים הטובים ביותר לתת שירות ללקוחותיה בין המוסכים המורשים של סאנגיונג נמנה מוסך בילי שידוע במקצועיות ובמומחיות שלו.
 
ליצירת קשר
בילי אישי : 050-5303262